Moja Mazda wyposażona jest w dwuobwodowy (skrzyżowany) układ hamulcowy ze wspomaganiem i regulatorami ciśnienia hamowania dla kół tylnych. Z przodu zamontowano jednotłokowy hamulec z zaciskaczem przesuwnym z mechanizmem samonastawczym, tarczę hamulcowa wewnętrznie wentylowaną o średnicy 235 mm. Z tyłu hamulec bębnowy Simplex z wewnętrznymi szczękami i mechanizmem samonastawczym.
Po zakupie auta wymieniłem tarcze hamulcowe z przodu, ponieważ na starych pojawiały się wżery. Dodatkowo wymieniłem klocki hamulcowe z przodu i okładziny bębnów z tyłu, bo stare były na wykonczeniu. Wymiany wymagały też linki hamulca ręcznego oraz płyn hamulcowy. W celu upiększenia pomalowałem zaciski i bębny na niebiesko.
Po kliknięciu w miniaturkę obraz otworzy się w naturalnych rozmiarach.